Promowanie firmy jest kluczowym elementem, który prowadzi przez drogę do sukcesu. Trudno wyobrazić sobie markę triumfującą na rynku bez wcześniejszego jej promowania. Bardzo ważne jest dbanie o kontrahentów już od chwili pojawienia się nowej marki w branży. Nowy Rok, lunch biznesowy, spotkanie służbowe? Prezenty są zawsze mile widziane. Idealnie, jeżeli są to gadżety reklamowe z logo, które są pożądane przez klientów. Zdecydowanie jest w czym wybierać. Czym kierować się podczas wyboru?
Gadżety dla firm – tradycyjny wybór czy nowoczesny pomysł?
Jaki jest najczęściej wybierany gadżet reklamowy? Oczywiście długopis z logo firmy. Jest standardowym produktem, który można przekazać przy niemal wszystkich spotkaniach biznesowych. To upominek pożądany, praktyczny i zawsze dobrze widziany. Przydaje się każdemu, zwłaszcza gdy jest to dobrej jakości długopis lub eleganckie pióro. Klasycznym pomysłem na prezent dla klientów są kubki. Tego typu gadżety reklamowe są równie mile widziane, jak artykuły biurowe z logo firmy. Przydają się zawsze, dlatego są tak uniwersalne i dobrze odbierane przez klientów. Ciekawym i mniej popularnym pomysłem jest wybór kubka termicznego zamiast standardowego porcelanowego. Butelki wielorazowego użytku są interesującą propozycją. To dobry gadżet reklamowy, który podkreśli dbałość firmy o środowisko, a taki odbiór firmy jest szczególnie na topie.
Może jednak coś mniej standardowego i bardziej nowoczesnego? Niestandardowe pomysły zapadają w pamięć, dlatego warto rozważyć praktyczne gadżety reklamowe. Ciekawym prezentem jest ładowarka USB, zwykła lub samochodowa. Zgodnie z ideą ochrony środowiska można wziąć pod uwagę również ładowarkę słoneczną z logo. Głośniki reklamowe to nowoczesne reklamowe gadżety, które przykują uwagę niejednego klienta. Powerbank oraz pendrive to zawsze dobrze widziana elektronika. Jednak lokalizator kluczy z logo będzie bardziej zapadającym w pamięć prezentem dla klienta.
Gadżety reklamowe z logo – może coś niestandardowego i funkcjonalnego?
Plecaki i torby są dobrze postrzeganym prezentem, choć trochę oklepanym. Kompas lub krokomierz reklamowy to będzie zdecydowanie mniej oczywisty gadżet reklamowy. Zbliżający się okres urlopowy to czas, kiedy można rozdawać typowo wakacyjne gadżety reklamowe i zawsze spotkają się z miłym przyjęciem: ręczniki plażowe, parasole reklamowe, maty, okulary i wiele innych. Pod tym względem ogranicza jedynie wyobraźnia oraz wymagania docelowej grupy klientów, do których planuje się dotrzeć. Klient jest najważniejszy i to on przede wszystkim powinien być zadowolony z otrzymanego prezentu. Najlepiej dobierać gadżety reklamowe pod konkretne osoby oraz ich zainteresowania.
Gadżety z logo, które zawsze są trafionym produktem, bez względu na branżę, to odzież. Koszulki, bluzy lub kurtki z logo to rzeczy, z których kontrahenci chętnie korzystają. Klienci są zadowoleni i reklamują daną markę dzięki pokazywaniu światu dobrej jakości kurtki z logo firmy. Wszystkie gadżety firmowe powinny być dobrej jakości, praktyczne oraz po prostu ładne. To umożliwi związanie klienta z daną marką dzięki funkcjonalnemu upominkowi, który przypadnie do gustu. Co warto ostatecznie wybrać? Powinno to być uzależnione od branży i marki, w której dana firma działa. Na pewno dobrym pomysłem jest postawienie na łączone prezenty: tradycyjne z nowoczesnymi. Długopis oraz kubek na pewno szybciej zapadną w pamięć, gdy będą sprezentowane razem z akcesoriami reklamowymi do telefonów.